Torsdag

God kväll..

Usch va segt det var att gå upp imorse. Kvart över nio var jag nere på banken och halv tio var vi på väg in till stan. Jissa om man var trött!  Det blev att jag klippte hellugg ändå. Nu i efterhand gillar jag det men ändå inte. Jobbigt med lugg. Ha ha :) Men men, tar några dagar innan man vänjer sig! Tur att man kan sätta upp den om man vill lixom. Kan visa bild imorgon. Orkar inte krångla med sladdar osv nu. Det är bilden på Victoria som jag har utgått ifrån iallafall. Nu ska man bara bli blond sen också. Ha ha :)

Bussresan hit gick bra. Satt väldigt skönt i fåtöljen och slumrade faktiskt till en stund. Så himla trött, så det var skönt.  Var framme vid sextiden och då hämtade Micke upp mig. Handlade lite och åkte sedan hem och käkade och tittade tv. Mysigt! :) Tror vi kommer bädda ner oss snart. Jag är jättetrött och Micke ska upp tidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida