Tisdag

Har precis städat och dammat lite grann. Ska strax renbädda och torka rent lite speglar. Sen ska jag ta mig en dusch, fixa iordning mig och sedan ner och handla. Vet inte riktigt när Micke kommer, kan vara förseningar på tåget, ingen aning. Om inte så är han istan lite efter fyra.

Idag tänkte jag göra egen pizza som ska bestå av tomatsås, ost, kyckling och sen när den är klar ska jag lägga på hackad sallad, tomatskivor och gurkskivor. Även sås om man vill ha det.  Vi gjorde en sånhär pizza hos syrran sist och det var så jäkla gott! :) Salladen och kycklingen gör ju så att pizzan inte blir helt onyttig iallafall, haha. Dessutom blir den inte lika fet och sliskig som den blir på en riktigt pizzeria. Mycket bättre att göra hemma, då väljer man själv mängden av allting man vill ha på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida