Söndag

Det enda som var bra på Melodifestivalen igår var när han Dolph sjung! Något annat var det inte att hurra över direkt. Fast hon Linda med rött hår, hennes låt hade nog passat bra i Eurovision. Men Sverige är dumma och kräsna! Det är som vanligt, folk röstar på artisten och inte låten!

När jag kom hem igår så tittade jag på Disneyfilmen Skönheten och Odjuret. Lånade den av Emely. Längesen man såg den, och den är lika bra ännu! Filmen är så söt och charmig!

Fortsätter mitt tvättande idag med. Fast det är bara en maskin idag. Och den sköter ju sig själv, ha ha! :)  Jag och pappa pratade om att gå ner till källarn och röja lite idag. Jag hoppas verkligen att alla mina gamla disneyfilmer är där nere och mina bokmärken och brevpapper. För sånt är kul att ha! Minnen från när man var liten lixom! Jag tror jag hade 2-3 pärmar med bokmärken. Och en stor pärm med brevpapper! Hoppas hoppas hoppas det finns där nere!! Är så osäker på om jag ställde ner allt det innan eller efter branden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida