Skönhet

Nu sitter man inkletad i bus (har iofs gått ca 2 timmar nu sen jag smörjde) och har precis gjort fransk manikyr. Var ett tagsedan jag hade det. Även fast det inte blev dunderbra så ser det fräscht och fint ut ändå. Man ska faktiskt inte kolla på nära håll, ha ha :)

Sitter och kikar runt lite på nätet nu och funderar på att packa lite smått och sedan lägga mig i sängen och glo lite tv. Kommer nog somna väldigt fort ikväll. Jag är helt slut och jättesömnig. Så jag lär nog sova som en gris!

Imorgon eftermiddag åker jag till Micke och jag hoppas det blir utan förseningar osv. För sådant orkar jag inte med. Bara en sådan sak kan förstöra min dag helt och hållet. Får hoppas på det bästa, peppa peppa. Det blir iallafall bus4you (lyxbussen) som går 15:25.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida