Så trött på det!

Fy va mycket snö det har kommit idag, och det håller på ännu. Jag blir så trött på det! Man kan knappt gå ute ju. Vem vet, imorgon kanske vi är insöade som 1995 (tror jag det var) Då fick man sitta i fönstret och skotta fram en väg för att kunna öppna ytterdörren. Ha ha :) 
Jag vill ha vår! Men det lär ju dröja tills maj kanske? Så som det håller på nu vet man ju inte när det blir vår. Fast nu när det har vart så fruktansvärt mycket snö och kyla, kommer det då bli en väldigt varm sommar? Eller hur funkar det?  Man kan ju alltid hoppas. För i år ska jag bada!! Kunde inte det förra året pga min tatuering.

Det gick bra på jobbet iallafall. Inga probs alls. Tiden gick lite sakta imellanåt bara. Får se om man får fler tider nu, hoppas hoppas!! Har skrivit att jag vill och kan iallafall.

Tänkte bädda ner mig framför tvn nu och glo tv en stund. Tända lite ljus.   Godnatt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida