Onsdag

Jebalon va trött jag är idag! Syns tillochmed på ögonen. Men men..piggnar väl till under dagen kanske.

Ska jobba kväll idag, 14-21.15. Tror det spökar lite magsjuka på jobbet så hoppas innerligt att jag klarar mig undan bacillerna! Vill inte bli dålig nu när jag ska till Micke och nu när det är alla hjärtans dag snart. Så håll tummarna! :)

Innan jobb händer det inget speciellt, fixa ordning sig lite smått bara. Efter jobb ska jag packa lite smått så jag inte behöver stressa imorn. Ska ju till frissan kl tio, och det kommer ta sin tid där. Så måste fort hem sen och göra mig iordning och packa det sista. Bussen går 15:25. Lyxbussen!  Gött att slippa fixa håret imorgon iallafall, ha ha! :)

Kommentarer
Postat av: elin leijon - professionell makeupartist

Magsjuka låter inget vidare du... =/


URL: http://elinleijons.blogg.se/ @ 2010-02-10 @ 14:59:45
Postat av: emma

håller tummarna för dig :)


URL: http://eemmmajohansson.blogg.se/ @ 2010-02-10 @ 22:29:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida