Måndag

Jag lever....har bara inte velat blogga. Dessutom var det Alla hjärtans dag igår så då vill man inte sitta vid datorn. Mer om gårdagen i ett annat inlägg.

I lördags åt vi tacos och tittade på Melodifestivalen som sagt. Och ja, den var riktigt kass. Jag förstår inte hur vissa låtar ens får vara med och tävla. T.ex. dogge? Är det verkligen något som passar i en Melodifestival? Det har verkligen spårat ur. Det ska vara som förr. Då man kan sjunga med till precis varenda låt! Det ska vara svängit och det ska vara en lätt text. Men nu får man tydligen rappa och ha sig. Och att han Andreas skulle gå till final visste jag innan han hade öpnnat truten. Han är ju alltid med...  Nog om detta..

Idag ser det ut att bli en slappisdag. Det snöar ute, så trött på det! Jag vill så gärna ha vår nu! Slippa alla stövlar och bara kunna dra på sig ett par tygskor. Men icke!  Imorgon åker jag hem till Götet igen. Busses går tjugo i fem imorn kväll. Så det får väl bli en myskväll idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida