Life

Häromdagen var jag ju på bio och då visades det en reklam om Life. Att man kunde byta sin biobiljett mot nått slags häfte för att testa på olika saker på deras träningscenter. Så det tänkte jag faktiskt ta och göra. Kul att testa ett nytt ställe. Dessutom kanske jag kan träna med Annica då! Vore skoj! :)  Blir det att jag bor kvar här i Göteborg så kommer jag nog skaffa gymkort där sedan. Sa ju upp det jag har nu på Crudo eftersom det var planer på att flytta till Skåne. Men men, får väl se hur det blir nu! :)

Sitter och väntar på att Andra Avenyn ska börja nu. Jisses va besatt man kan bli av serier ändå. Skrämmande! Men det blir väl lätt så när man inte har så mycket att göra om dagarna. Vem vet, jag kanske hade vart lika besatt även om jag så jobbade 100% Ha ha :)


Kommentarer
Postat av: Anna

ska du inte flytta till skåne nu? :S Det lät ju som det sist..


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2010-02-03 @ 20:43:27

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida