Jag ska bli blondin!

Det fanns ingen klipptid idag. Utan det blir på torsdag morgon. Om jag nu inte skulle få ett pass på jobbet som jag hoppas att jag får! Då får jag se om det finns klipptid måndag-onsdag nån gång istället. Men men, får se!

Såhär vill jag ha mitt hår! Precis såhär, fast med lite bruna inslag här och där. Ska börja med att klippa mig, min ekonomi tillåter inte så mycket mer just nu. Ha ha :) Så jag satsar på hellugg igen, trots att jag har en liten virvel i luggen. Men med plattång, våld och hårsprej så får jag ordning på den! Ha ha :)  Så jag ska alltså bli blond igen, har inte vart det sen 2005. Jag är ju egentligen blond i grunden men har färgat brunt hela tiden. Jag har inte gjort någon större förändring med håret på ca 4 år så det vore kul med något helt nytt! Så jag slår på stort! Ha ha :) I värsta fall är det ju bara att färga tillbaka det bruna om jag inte gillar det.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

"Näää, blondt är så fult! Varför ska du bli det...." vem sa det till mig när jag sa att jag skulle bli ljus? ;) Haha, puss på skinkan.


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2010-02-06 @ 13:37:10

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida