Helt slut

Jag är helt färdig efter jobbet! Jag har flängt hit och dit, fram och tillbaka hela dagen lång känns det som. Jag fick ta hand om två st som tros vara magsjuka, tack och lov varken bajja dem eller spydde. Ha ha :) Ändå blir jag sådär nojjig och tänker att jag kommer bli sjuk, så därför känns det konstigt i magen nu. Men hoppas innerligt att det är av ren inbillning! Jag har verkligen jobbat järnet idag. Så det var riktigt skönt att få komma hem och andas ut.

Sitter och målar naglarna nu, nagellacket innan var bortskavt så det var nog på tiden. Blir ett mörkt lack som går i grått. Rätt snyggt!  Ska lägga fram lite kläder osv snart och packa lite smått så jag inte behöver göra allting imorgon. Det är bara sminket och lite så som inte ska packas. Annars kan jag nog packa det mesta.  Oj så intressant va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida