God kväll

Dags att gå och lägga sig kanske...

Jag vet att man inte ska skriva något negativt om sitt jobb, inte vidare smart. Men chefen och dem andra vet min åsikt redan så det spelar väl inte så stor roll. Jag ska jobba imorgon, tyvärr med en person jag inte klarar av att jobba med. Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och gilla läget helt enkelt! Ska bli intressant att se hur det går imorgon...jag börjar inte jobba försen kl två imorgon eftermiddag men jag är redan stressad! Jisses...

Jag vill ha en personlig tränare! En som skriker på mig och flippar på mig för att jag latar mig! En sån driver mig till vansinne! På så sätt kanske jag får resultat? Kanske får astmaattack på köpet! Ha ha :) Jag vill så mycket men jag vet inte vad det är med mig. Jag är väl bara jävligt lat helt enkelt! Jag önska bara att alla jävla snö kunde försvinna så man kan ut och promenera osv utan att halka eller bli pisseblöt om fötterna! Ge mig vår!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida