Alla hjärtans dag

Igår hade vi en riktigt mysig dag! Först blev det en liten sovmorgon och senare mot eftermiddagen var vi nere i byn och solade. Jag testade det solariumet som man står i. Helt okej men det känns inte som att jag fått någon färg. Jag valde att stå där i 8 min då jag hört att det är äldigt starkt. Men jag hade nog kunnat stå där 5 minuter till eller nåt. Nu har man testat på det iallafall. Iofs kan dem vara olika starka på olika solarium.

Sen var vi iväg och handlade lite mat och så. Jag köpte ett kort, choklad, ljus och rosor till Micke! :)  Fixade lite mat och mys framför tvn igår. Det blev även efterätt som bestodd av chokladpudding, vaniljssås, hallon och riven choklad. Snacka om kaloribomb men gud så gott!  Kollade på en vampyrfilm också, spännande. Där Brad Pitt, Tom Cruise och Kirsten Dunst var med.

Sen fixade jag iordning lite i sovrummet. Renbäddade, tände ljus och la lite rosenblad här och där och även över täcket. Fint och mysigt! Och det uppskattades! :) Jag kan va romantisk om jag vill! Ha ha :) Utav Micke fick jag Lindthchoklad, ett sött kort, älsklingscheckar och en blomma! :)<3 Vi körde på rosa igår, det behöver faktiskt inte vara röda rosor osv bara för att det är alla hjärtans dag. Man måste inte alltid köra klassikern, ha ha! :)

Summan av kardemumman; vi hade en riktigt mysig alla hjärtans dag tillsammans igår. Man behöver inte gå på resturang eller bio, även fast vi egentligen hade planer på det. Det kunde inte bli bättre än såhär! :)<3

       Bilderna är klickbara.

Kommentarer
Postat av: Anna

låter ju som en underbar alla hjärtans dag! :) klart du kan vara romantisk!! :D Kul att köra lite variation, inget som säger att man måste köra klassiskt eller rött på alla hjärtans dag ;)


URL: http://svampis.blogg.se/ @ 2010-02-15 @ 15:24:53

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida