Vad ska man göra nu då...

Haha jag är en sån jäkla nörd...min första tanke när Idol var slut var, jaha vad ska man göra nästa fredag nu då?...

Har haft en mysig kväll inne hos Annica. Blev bjuden på tacos och sen har vi skvallrat en del och haft det kul! :) Och självklart tittat på Idolfinalen! Och som ni kan se är jag mer än nöjd med resultatet! :)  Först vart jag lite besviken på vinnarlåten, men ju mer jag lyssnar på den destomer gillar jag den! :) Riktigt skön låt!

Ska lägga mig nu tänkte jag iallafall. Ska upp hyffsat tidigt imorn. Fixa iordning mig, packa lite smått och så ska vi hälsa på min faster och sen åker jag hem till Andreas! :)   Och på söndag är det ju kalas för lilleman som blir 6 år den 16e! :)

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida