Torsdag

God dagens...

Hade en heldag tillsammans med Madde igår, mycket roligt! :)   Vid elvatiden så åkte vi iväg till Ullared. Det var knappt något folk där denna gången och det var riktigt skönt. Man kunde gå runt och kika i lugn och ro och denna gången kunde jag kolla igenom hela affären! Och dessutom slapp man köa! :)  Så det var verkligen stor skillnad mot när jag var där 30 november!   Jag handla inte så mycket faktiskt men lite grann fick följa med. Har ju inte så mycket till ekonomi nu.   Det blev några julklappar och lite kraffs till mig själv.

Påväg hem så stannade vi på backaplan och kikade lite. Var inne på Chilli och man blir ju sjuk där inne. Man vill ha allting! Speciellt Lasse Åbergs kollektion! Så avundsjuk på Andreas mamma som har massa glas i den serien! :P  Det blev iallafall ett par goa duntofflor som fick följa med hem. Har suktat efter såna ett bra tag nu! Och dem kostade endast 49 kr!

Sen blev det pizza på herkules och sedan Greys anatomy och film hemma hos Madde. Vi såg Trollkarlens lärling. Riktigt bra film! :) hoppas det kommer fler!

Nu ska jag äta frukost tänkte jag och sedan tänkte jag ta mig en titt i källaren senare.   Lägger in lite bilder från shoppingen igår senare.    Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida