Torsdag

Imorse tog jag med mig lite saker till lägenheten och sen gick (gick och gick..jag gled för det mesta! Fyfan, det är snorhalt ute! Plus att det regnar och dem som ska skotta och salta har nog inte vaknat än! Trodde jag skulle ramla och slå ihjäl mig flera gånger!!) jag till min hyresvärd och beställde färg osv.  Han vart riktigt trevlig faktskt. Har bara hört dåliga saker om honom. Men han kanske är såhär trevlig nu i början bara, vem vet...beror väl på hur mycket man ber om och hur mycket man klagar sen kanske.

Sen åkte jag hem och kollade tv och åt frukost. Och har sen dess bara slappat och packat lite smått. Väntar på att kl ska bli halv fem, då ska jag sola med Madde och sen följer hon med mig till lägenheten och hjälper mig packa upp kökssakerna lite och håller mig sällskap! :)   Så innan dess tänkte jag gå ner till en lågprisaffär här och se om dem säljer diskställ. Vill ju gärna diska av sakerna innan jag ställer in dem i skåpen iochmed att det vart tidningspapper runt.

Har satt igång en maskin tvätt också. Tänkte städa och baka idag också men det får bli av imorgon istället. Har varken tid eller ork till det nu.

Trevlig torsdag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida