Måndag

Det har varit en slappis dag i sängen idag med.  Helt utslagen. Bara bra att jag vilar så jag blir bättre iochmed att jag ska jobba nu i veckan! Dessutom har jag bokat bodypump på onsdag kväll! :)

Sitter och funderar lite över lägenheten nu. Det börjar ju närma sig. Ska ta mig ner till källarn nån dag och titta lite och se om det finns något jag vill ta med mig. Sen vill jag ta kort på sakera och ting och försöka få det sålt på blocket. Hade suttit fint med lite extra pengar nu! :) 

Måste fixa elbolag snart med.. men har noll koll gällande sånt..hmm..någon som vet något bra? 
Sen är det lite annan skit som måste fixas men vissa saker kan jag fixa först när jag har flyttat.

Ska snart sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon! :)  Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida