Lördag

Vi hade en mycket trevlig och rolig kväll hos Anna igår! :)  Möttes upp istan och åkte sen och köpte pizza och sen hem till dem för att se Idol osv och umgås.
Faan va Jay var bra igår! Det är han varje gång visserligen men igår vart det verkligen grymt! Hoppas Metallica får se det klippet! :) 
Det blev en och annan drink också och vips så var Annika full.  Haha  :)  Skulle tydligen cykla hem och bädda sängen inatt. haha, knäppgök!    tack för en trevlig kväll! <3

Nu fixar jag mig iordning för 40 årsfesten som är idag! Ska bli roligt! :)

Andreas fick mitt hjärta att smälta igår...han kom med en fin röd ros och choklad, bara sådär! Så himla gulligt! :) <3

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida