God kväll

Nu är alla mina köksgrejer i lägenheten så imorgon ska jag torka rent i skåpen osv och sedan tänkte jag diska lite och sedan ställa in i skåpen! :)  Så slipper jag tänka på det sen. Det blev stor skillnad här hemma när lådor och påsar försvann. Kan tänka mig att mina päron tycker det är skönt!  Ska köra upp mer saker imorgon. Tänkte boka tid i tvättstugan också så jag kan tvätta mina lakan och handdukar som jag sedan kan lägga in i skåpet. Där försvinner fyra påsar till. Härligt :)

Känns skönt att äntligen ha fått komma in och att få ta dit mina saker. Längtar tills vi kan börja måla om osv och tills jag kan möblera och göra det till mitt hem! :)

Har tatt det lugnt och varvat ner sen kl sju nu ikväll. Riktigt skönt och välbehövligt! Är helt slut som sagt.   Dessutom har jag konstig värk i benen och höger sida av rygg och mage och ner mot ljumsken. Förstår inte varför. Nojjig som jag är så inbillar jag mig direkt att det kan vara blindtarmen. Men jag avvaktar och ser tills imorgon. Är det värre så får jag väl ringa sjukvårdsupplysningen eller nåt.  To much information nu men tror att jag har ägglossning, kan ju vara det också...fast har aldrig haft såhär ont eller sån här konstigt värk.  Får vänta och se helt enkelt!

Nu tänkte jag krypa ner framför tvn och kika lite och sedan sova.  Ska till min hyresvärd kl åtta imorn bitti och sen till lägenheten! :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida