Det tar tid att skapa ett hem

Nu har det mesta körts upp till min lägenhet..så nu står det grejer överallt där istället för här...tur att man har två förråd! 

Madde följde med och hjälpte mig i köket lite. Det tar fasen längre tid än vad man tror. Jag hann göra kylskåpet, en hylla i ett skåp och lite på spisen och det. Och hon gjorde rent mina lådor! <3  Sen kom pappa med mer saker hemifrån så vi fick hjälpa han att bära och sen åkte vi hem. Fick gjort lite iallafall. Får fortsätta en annan dag! Ingen brådska såsätt! :)

På lördag ska vi iväg för att välja färg och tapeter! :) Så ska pappa sätta igång i helgen och på måndag börjar vi väl tapetsera tror jag. Jag får roa mig med badrummet i veckan!  Så flyter det på bra så flyttar jag nog in nästa vecka! :)

Nu blir det lugnt framför tvn & datorn tills jag ska sova. Vart vaken sen halv åtta idag så lär somna gott sen. Imorgon är det jag som ska ha sovmorgon! Behövs känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida