Det börjar närma sig!

Har gått igenom lite lådor, skåp osv här hemma idag och packat ner lite saker faktiskt.  Köksredskap, lite glas/muggar osv. Även mina filmer. Det börjar ju närma sig nu! :)  Och jag märker att jag skulle behöva fler flyttlådor!  Kan få av min kusin men ska bara hitta tid till att åka och hämta dem. Har lite planerat nu, jobb osv. Men jag får helt enkelt ta mig tid för jag måste packa! :P

Så himla tacksam mot min familj och mina vänner som har gett mig så mycket saker. Allt från teskedar till mattor till tvbänk och soffbord. Det är inte mycket jag har behövt köpa själv! Så otroligt tacksam! :) <3 Soffa har jag visserligen fixat på egen hand! ha ha :)  Och annat kraffs. Men har fått så himla mycket som underlättar en hel del! <3

Kikar på lite olika elbolag osv nu. Dags att fixa allt sånt tråkigt nu! Ha ha :) Så jag ska roa mig med elbolag, tv-licens, adressändring, hemförsäkring..osv osv...blää... först och främst så ska jag ringa tjejen imorgon som har lyan för att se om jag kan få den innan jul! :) 

Ska slappa ett tag till nu innan jag ska sova. Ska nämligen jobba 7-14 imorgon. Sen tänkte jag baka lussebullar och på kvällen är det ju Idolfinal! :)  Jay! <3 Fick precis sms av Annica...det blir tacos och Idolmys hos henne imorgon! :)<3

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida