Torsdag

Jisses va trött jag är idag!  Kom hem halv ett inatt och somnade inte försen vid två. Sen upp runt sextiden för att jobba 7-13. Höll på att dö av trötthet! Helt orkeslös!  När jag hade rast somnade jag på soffan, vaknade tillochmed av att jag snarka en minut innan alarmet. Ha ha :) Då är man trött!  När jag kom hem så la jag mig på soffan och tittade tv, somnade till lite halvt där med. Har sovit dåligt nu det senaste så inatt sover jag nog som en gris! Ska försöka komma i säng hyffsat tidigt.   Skulle ha jobbat 6:45-16 imorgon men jag har bytt till 14-21.15 istället. Behöver nog få sova ut!   Har ändå inget planerat imorgon. Eller ah, skulle egentligen åkt in till kalaset för att se Crashdiet men det blir så sent och sen segt att ta sig hem mitt i natten. Är för gammal! Haha :D

Nu sitter jag bara här och slappar.  Har satt igång en maskintvätt och städat lite smått. Något mer än så blir det inte idag. Trött och hängig. Vet inte om jag börjar bli förkyld eller om det bara är brist på sömn!

Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida