Torsdag

Har som sagt jobbat idag och det gick bra. Trots att jag bara fick tre timmars sömn inatt så har jag vart hyffsat pigg. Blev trött först nu ikväll. Låg och vred mig i två timmar inatt, så jäkla segt!

Sen har jag vart iväg en sväng på Ikea med Thomas också. Han skulle handla till sin lya och jag var sällskap.  Återigen blir jag knäpp och vill också flytta hemifrån!!   Var nere på bobutiken innan idag och kollade läget, men jag skulle återkomma i månadsskiftet. Men hon sa att jag ligger mycket bra till för att kunna få lägenhet. Ligger högt upp i kön! Ha ha :D Så nu är det bara att vänta och se!

Nu sitter jag bara och tar det lugnt. Ska krama kudden om en stund. Ska jobba imorgon med, 7-15 och efter det ska jag möta upp min älskade Anna och åka till Allum en sväng! :)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida