Söndag

Det vart inte mycket action igår. Låg på Maddes soffa hela dagen fram till tio på kvällen. Då åkte jag hem och kollade tv och sov sedan som en gris!

Idag har jag vart med Madde på allum en sväng, kikade lite i affärer och åt på Paprika, som vanligt! Ha ha :) Hade jag haft mer pengar så hade jag shoppat massor! Hittade massa fint som jag vill ha. Men icke... =/   Fick nöja mig med ett linne och ett par leggins, lite basplagg.

Nu har jag precis gjort en äpplepaj som står i ugnen, börjar lukta riktigt gott.  Ska titta på One tree hill och äta lite paj, mumma! Söndagsmys!

Imorgon ska jag jobba 6.45-16, så det blir till att sova tidigt idag!

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida