Söndag

Igår var jag på kalas hemma hos syrran! Och det var riktigt kul! :) Massa roligt folk och mycket god mat!  Även god dricka, ha ha :) Hade jättekul med min familj och mådde som en prinsessa! Ha ha :) Löjligt jag skriver men jag mådde riktigt bra igår!

Kom hem runt ett nångång inatt och då blev det sängen direkt. Vart riktigt trött och lite påverkad. Ha ha :)
Och idag fick jag sova ut rejält, gick inte upp försen vid tolv.  Har plockat iordning lite och tänkte damma och dammsuga sedan, det behövs! Sen ev. tvätta en maskin. Annars blir det nog lugnt.

Åh va det är härligt med myggbett!! Speciellt på båda hälsenorna!!  Panik!...

Trevlig söndag!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha i know the feeling....Också fått på hälsenan nu. Gillas ikke!


URL: http://zazzzza.blogspot.com @ 2010-08-22 @ 17:37:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida