Måndag

Idag har det vart en bra dag, hyffsat iallafall.  

Imorse var jag på intervju på äldreboendet här tvärs över gatan. Det gick bra, så nu väntar jag bara på svar.  Behöver få jobba mer så man kan få chansen att flytta hemifrån nångång!  Efter intervjun tog jag en sväng ner till gymmet och chockade kroppen lite! Sen har jag även gottat mig i solen, ätit en god frukost och slappat.  Vi två-tre nångång åkte jag upp till Emely och spelade lite kort. Sen gick vi till sjön där vi satt och prata lite, spelade yatzy och så kom även Thomas dit! trevligt! :)  

Hoppas det är lika fint väder imorgon också, vill sola mer och få tillbaka färgen som jag hade!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida