Måndag

Åh, hej och välkommen din jävla förkylning!

Idag känner man sig som en utsketen apa! Men det är bara att bita i det sura äpplet och jobba ändå! Förhoppningsvis piggnar jag snart till!  Har ju vart smått seg och smått förkyld sen i onsdags. Men men, det går över! :) Så jäkla farligt är det inte!

Idag ska jag jobba 14-21.15 och jag hoppas dagen flyter på bra och fort. Saknar redan kudden! Ha ha :)

Åkte hem till Emely igår kväll och spelade spel. Mycket trevligt och roligt! :)  Kom hem runt ett tiden inatt och gick då och la mig direkt.

Nu ska jag äta frukost och sedan fixa iordning mig lite.   Trevlig måndag!

(
Bilden är från Hardcore Superstar i onsdags.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida