Måndag

Helgen har vart riktigt bra!  Var ju hos Anna i lördags på en spontan grillfest och hade skitkul! Fler av mina kusiner var där och det var kul. Pratade och skrattade mycket! Mådde så himla bra! <3  Dock blev det väl lite för mycket dricka kanske. Haha men Anna gör så jävla goda bålar så dem gick lixom åt fort. Haha :)  Men som sagt, det vart riktigt kul, kom hem mellan tre och fyra nångång tror jag.  Så igår vart det en riktig slappisdag.  På kvällen käkade jag pizza med Madde, tjötade och umgicks! :)

Om en stund tänkte jag göra iordning mig lite smått. Ska till Allum en sväng med Madde idag. Köpa hårfärg och en mumsig sallad från paprika! Mumma!

Trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida