Lördag

Idag mår man som man förtjänar. Hade en riktigt rolig kväll igår med Madde! Vi är fan inte kloka när vi sätter igång! :P

Först vid halv sex åt vi tacos tillsammans, riktigt gott. Sen spelade vi alfapet och började dricka lite cider och pimpla vin! Trevligt! :) Runt nio började man bli lite smått berusad, men bra mådde man! Ha ha :)  Sen vart vi bjudna hem till Thomas på inflyttningsfest och innan dess ville jag hem och byta om.  På vägen till mig hittade vi en barnvagn som jag körde runt Madde igår. Garva så mycket så jag höll på att kissa på mig! Ha ha :) Kom till Thomas vid elvatiden iallafall, trevligt men slutade dock inte så lyckat...
Så det blev att ta sig till Madde igen där vi fortsatte ha kul!

Summan av kardemumman; vi hade en grymt rolig kväll och idag mår man som man förtjänar! 

Det blir nog en väldigt lugn lördag! Man har ingen vidare ork till något idag. Får la se :)

Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida