Fredag

Filmen med Jim Carrey igår var ingen höjdare. Jag trodde den skulle vara mycket roligare. Dock ganska seriös.  Den hade sina stunder, men jag förväntade mig mer av Jim som bög! :) Ha ha.

Idag är det fredag, jag börjar bli gladare nu! Fick mig en liten flipp innan.  Men lite rock lugnar alltid ner mig! :) Gäller att stänga av hjärnan en stund bara och varva ner!

Har precis betalat räkningar också, det sved men men, självförvållat! haha :)

Idag skulle jag egentligen åkt till Liseberg för Nrj in the park men jag hoppar det.  Det blir tacos, vin och spel hos Madde ikväll! Ska bli riktigt kul! :D Kanske bakar bullar också! Haha :D   Så man får la ta sig en dusch och piffa till sig lite snart då.  Sen blir det att handla och gå till glasbanken!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida