Torsdag

God morgon!

Har precis duschat och haft mig. Så nu börjar jag vakna till lite!  Ska vara på arbetsförmedlingen om en timme för att söka lite jobb osv en stund. Sen hem, hämta väskan osv och bege mig in till stan. Åker ju till Micke idag! Bussen går 15:25 och det är lyxbussen! Härligt, man sitter så jäkla gött och har jag tur får jag sova lite kanske. En sån fåtölj hade jag velat ha hemma!

Kletade in mig i lite brunutansol igår och jag blev lite brun faktiskt. Känner mig genast piggare och fräschare!
Jag trodde det skulle vara fint väder idag också, men det regnar lite nu! =/ Typiskt. Men lite regn ska inte få mig att dra fram den varma jackan eller dem varma stövlarna!  Det ska ju bli fint i helgen och i Skåne känns det som sommar direkt!

Trevlig torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida