Tisdag

Efter inlägget igår så var jag med Madde. Följde med ner till torget och kikade lite i affärerna. Fixade även farmors lotto.  Sen tog vi en promenad upp till Madde där vi hämtade bilen och åkte till Allum och käkade sallad. Så jäkla gott!! :)  Efter det följde jag med hem till henne igen och spelade kort och tjötade. Sen på kvällen kom Emely och Alle och då tittade vi på Instängd 2. Skrämmande men jag tyckte ettan var bättre!
Var hemma runt tolv inatt och då gick jag och la mig. Var så jäkla trött!

Idag händer det ingenting alls. Jag är trött, har skallebank och ingen vidare ork. Så det blir en slappisdag! Härligt! :)
Men jag måste ringa gymmet sen för jag har fortfarande inte fått mina pengar!! Så jävla respektlöst. Tänker fan begära pengar från kassan!

Trevlig tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida