Schema

Fick hem mitt schema idag från det nya jobbet. Och jag gillar det. Jag jobbar max fem dagar i veckan och det är när jag jobbar helg. Annars är det tre eller fyra dagar per vecka. Fyra för det mesta. På helgerna jobbar jag heldag en av dagarna, alltså 7:00-21:15, och då har jag 3½ timmes rast. Inte illa pinkat! :) Snacka om goa pengar! Jag kommer verkligen trivas med mitt schema. Jobbar inte längre än till tre när jag jobbar dagspass heller.  Gött att Slottskogen ligger i närheten om det är fint väder! Speciellt på helgerna då jag har 3½ timmes rast!  Jag ser fram emot att få börja jobba och jag hoppas att jag kommer bra överrens med kollegorna! :)  På onsdag och torsdag ska jag gå bredvidgång, lite nervöst men det ska nog gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida