Onsdag

Jag var uppe före tuppen idag! Kl fem ringde kl och jag lämnade sängen direkt. Hade jag inte gjort det så hade jag antagligen snoozat och sedan fått stressa. Jag är verkligen inte van vid att gå upp vid denna tiden men det var inga problem alls. Men vid tolv tiden var jag riktigt trött, gäspade nog fem gånger i minuten. Ha ha! :)
Började på mitt nya jobb idag, gick bredvidgång. Och det gick bra! Alla var så trevliga och bemötande. Härligt! Fick lite information, papper och kläder. Imorgon ska jag träffa chefen för mer information osv.  Ska gå bredvidgång imorgon också, 11:15-21:15. Många timmar!   Jättesöta och goa gamlingar! :) Kommer nog trivas bra där!

Nu har jag vart hemma en halvtimme ungefär. Och nu är det bara slappa som gäller.  Ikväll är det Greys Anatomy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida