Onsdag

Denna dagen var precis som igår. Jag har inte gjort ett skit. Bara glott tv och suttit här.  Men jag har ändå ringt lite samtal och sådär.  Suttit och kollat på lägenheter också!  Jag vill och behöver flytta nu!  Har tillochmed suttit och kolla soffor på blocket för skojs skull och jag skojar inte nu, men jag kan få en soffa för 100 kr!! En vit tvåsitssoffa. Så jag tänkte faktiskt kolla på den och köpa den och ställa i källaren sålänge. Jag menar, 100 kr är ingenting för en soffa!! Det var dock lite skönhetsfel på soffan sa säljaren men man kan säkert klä om den eller täcka med filt eller liknande. Inget att klaga över för 100 kr! Ha ha :)  Duger perfekt som ens första soffa lixom.

Imorgon ska jag ner tiill jobbhörnet för sista gången. Kolla igenom lite och prata. Tänkte faktiskt gå till bobutiken också och se om man kan få hjälp med lägenhet osv där. Sen till gymmet och flippa!! Tröttsamt!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: helene

jag ska inte göra av med några möbler enbart gardiner m.m & dom möbler jag slänger e trasiga eller nåt fel på . Kram


URL: http://heleneofsweden.blogg.se/ @ 2010-04-22 @ 08:06:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida