Måndag

Det var en härlig dag igår! Jag satt på balkongen och solade lite medans Micke grejade. Sen åkte vi iväg för att han ville fiska lite. Och det var så härligt att komma ut i naturen och få sitta i solen. Dock gillade jag inte alla äckliga småkryp men annars är det härligt.  Tråkigt nog skulle jag ju hem, vilket sög! =/  <3
Bussresan gick iallafall bra, trots att bussen var fullknökad och att det var väldigt högljuda och pratglada spanjorer bakom mig. Tack och lov för hörlurar och musik!
Madde och Emely hämtade upp mig på centralen runt halv tio, åkte med hem till Madde där vi tjötade lite och tittade film. Trevligt! :)

Idag är det lika härligt väder igen! Fast lite kalla vindar då och då. Har varit nere på arbetsförmedlingen en stund, sökt lite jobb och letat upp massa nummer. Så imorgon ska jag ringa runt lite. Måste ju ha jobb!! Så håll tummarna för mig!

Nu tar jag det lugnt bara, kollar lite på top model. Men ska snart göra lite mat. Det blir lasagnette idag. Mumma! :) Sen fortsätter väl kvällen i samma lugna takt.

Kommentarer
Postat av: Sandra (skåne)

Hej snäckan! Ja, det var kul att träffas i söndags :) Riktigt skönt i solen! Lycka till med jobbsöket hihi kramar


URL: http://zazzzzy.blogspot.com @ 2010-04-12 @ 17:15:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida