God kväll

Det har varit i hyffsat lugnt dag idag.  Var nere på jobbhörnet förut där jag var i fem minuter. Eftersom jag har fått jobb nu så behöver jag inte gå dit mer. Gött att man lyckades fixa det på egen hand också! :)  Det är inte helt omöjligt med andra ord!  
Sen gick jag till BoButiken som jag skrev innan och satte upp mig på en lägenhet.  Har även sökt flera lägenheter på boplats.se. Så nu håller jag tummarna och hoppas på att få något! Jag vill flytta nu! Jag längtar och drömmer mig bort!
Sen var jag nere på gymmet men han som håller i det var inte där. Men när jag kom hem så såg jag att han hade svarat på mitt arga mail. Ha ha :) Så nu hoppas jag det händer något! Och gör det inte det så ger jag mig inte försen jag fått pengar direkt ur kassan!  

Köpte med mig jordgubbar hem också. Så himla gott! :)  Nu tittar jag lite på tv och bara slappar. Ikväll är det Vampires diaries!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida