God kväll

Jag åkte med Madde en sväng till allum förut. Kul tidfördriv! Men jisses va seg jag var. Fick iallafall köpt Ipren och nu försvinner huvudvärken mer och mer, skönt! :)  Har rört lite på baconet nu ikväll också, har tränat lite! Ha ha :)

Nu sitter jag och kikar på lite jobb och letar upp nummer osv. Måste ju ligga i om jag ska få något!  Jag var ju på intervju den 26e mars, men jag har inte hört något än. Känns sisådär. Men men, får la se. Kan inte sitta och vänta på det utan jag fortsätter söka!   Haha, jag sökte ett ganska kul jobb häromdagen, ett säljjobb. Det finns ju såna där ljuspartyn, tupperwerparty osv. Jag sökte för att hålla i sexparty, alltså sälja saker inom erotik. Hade vart väldigt kul faktiskt! En kul erfarenhet. Dock måste man ha körkort och det har inte jag, så jag fick det inte! =/ Men det skadar ju inte att försöka! Ha ha :) Är det någon som vill testa och som har körkort så sök här, http://www.himmelriket.se/

Ska fortsätta kika en stund och träna lite till. Sen blir det tvtime! :) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du kommit igång med jobbsökandet ordentligt och träningen :) stolt



Jadu i juli är det emelie&johan :)

@ 2010-04-06 @ 21:52:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida