God kväll

Har inte suttit särskillt mycket vid datorn idag. Därför har det inte blivit någon uppdatering.

Jag fick mig faktiskt ett ryck tidigare idag, jag tog mig en jäkla promenix. Lite powerwalk ungefär. Och det känns faktiskt i benen nu, riktigt skön känsla!  Dock har jag såna problem med fötterna, jag belastar dem helt fel vilket resulterar i att jag får kramp i vaderna efter bara 5 minuter. Mina fötter är snea och växer konstigt. Kanske borde jag fixa inlägg?  Men men, trots att det gjorde ont så fortsatte jag! Inte power hela tiden, men jag fortsatte iallafall gå! :) Lite stolt över mig själv. ha ha :)   Lite go musik i öronen och sen är det bara att köra.

Efter min promenix följde jag med Annica ner till affären, handlade lite. Och sen fastnade jag inne hos henne. Fram tills nu! He he :) Blev bjuden på mat, dem grillade idag. Gud så gott! :)  Sen har vi tittat på tv och film och tjötat som vanligt! Alltid lika trevligt! :)

Nu tänkte jag krypa ner under täcket, zappa lite på tvn och sedan sova.   Imorgon blir det en ny promenix!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida