En bra start

Jag har ju bestämt mig för att jag vill minska i vikt. Och idag vägde jag och mätte mig för att ha något att jämföra med.  Jag har ett starkt sockerberoende och det har ju blivit en och annan godisbit, chipsbit osv det senaste. Men på ca två månader har jag ändå på något vis (trots godis) lyckats tappa två kilo och 4.5 cm runt midjan!  Grymt ju! :)

Vet inte varför jag skriver detta i bloggen. Men kanske finns det någon som läser som kan ge tips osv? Att bli peppad får en bara att kämpa ännu mer!

Så med detta i bagaget så blir jag grymt taggad och tänker fan satsa järnet nu!  Dock har jag inget gymkort nu men det finns ju andra sätt att träna på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida