23 dagar kvar

Om 23 dagar, (hmm kanske 24?) så blir jag 21 år! 6e maj är min dag! Jisses! Redan?  Vad har jag åstakommit egentligen? Okej, okej lägg av..du blir 21, inte 30! Ha ha :) Jag bor hemma, jag är arbetssökande, jag gillar att äta (allt för mycket) och gnäller en del. Hmm, bra där!  Men jag kan trösta mig med att jag har en utbildning iallafall! Ha ha :)

Som present passar en miljon eller två utmärkt! Eller varför inte en utomlandsresa?  Keep on dreaming!

Nä, lite pengar vore ju inte fel får jag erkänna. Men kärlek och att umgås med vänner och familj vore toppen! Kanske ett presentkort på H&M och Stadium kan slinka med? Haha :) En blomma vore inte fel.

Vad ska man göra då?  Fira med syrrorna vill jag ju göra såklart. Ska få ställa till med kalas hos en av dem, så snällt! :)  Men med vännerna då?  Får se, får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida