Tisdag

Idag har jag jobbat 6.45-15 och det gick jättebra. Flöt på bra! Jag blir alltid så flummig när jag jobbar med Therese så jag har roat det gamla lite idag. Ha ha! :D Min lilla favorit har skrattat och skakat på huvudet åt mig. Hon är härlig hon! :)

Fick ta mig en promenad hem från jobbet för en spårvagn hade tydligen spårat ur i Angered och ersättningsbussarna var knökfulla så jag tog mig en promenad! Det var faktiskt skönt för det var fint väder och inte för varmt eller för kallt! Lagom! :) 
Gick till Pressbyrån och hämtade ut ett paket från H&M. Beställde hem en kofta därifrån men jag ska skicka tillbaka den, hemskt stickig och jag klarar inte av sånt!

Har även satt igång en maskin tvätt nu och ätit lite mat. Nu tänkte jag bara slappa en stund! Kanske pilla med någon smycke, får se! :)

Ikväll blir det Idol och Andra Avenyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida