Tisdag

Har suttit och läst bloggar till och från idag men har helt glömt bort min egna, ha ha!  Då har man väl inget speciellt att skriva om antar jag.

Jag är en riktig slappis idag! Sov förbi klockan, (vilket Emely också gjorde) så det blev inte att vi tränade idag.  Men imorgon ska jag ställa kl för imorrn ska jag träna och sola! Om jag så ska behöva gå ner i sömnen. Ha ha :)
 Idag är jag en slappis som sagt, har glott tv hela dagen ungefär. Och så lär det fortsätta. Ska göra lite mat snart, sen blir det väl tv. Ha ha, fyfan vilket liv! Titta tv hela dagen lång! Men sånna här dagar är helt ljuvliga imellanåt!

Nån som såg Roast på berns igår? Ha ha, jag gillade skämtet om Charlotte Perelli.

"Charlotte Perelli är fan helt sönderopererad! Ser ju ut som en smält gummistövel!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida