Smärta

Så fort jag kom till jobbet fick jag grymt ont i magen. Precis som mensvärk, bara det att jag inte ens har mens!! Gjorde bara ondare och ondare så jag orkade knappt göra något. Lunkade runt lite och satt för de mesta. Illa! Vid halv fem stod jag inte ut mer! :( Ringde in Fatimah och gick hem. Skönt att hon kunde hoppa in!  Har vilat lite nu men det gör fortfarande ont. Nu har det även gått längre upp i magen. Förstår mig inte på detta! :S  Ska ha mens om en vecka, men har aldrig vart sånhär innan. Ibland kan man ju få lite ont innan mensen ska komma, men inte såhär ont! Helt gråtfärdig var jag, ville inte gå hem eftersom att jag behöver pengarna!
Men ska ta en starkare värktablett nu och försöka jobba imorgon igen! :)

Blir fortsatt lugnt med vila och tvtittande!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Krya på diig :)


URL: http://tanjaanderssoon.blogg.se/ @ 2009-09-25 @ 12:39:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida