Shoppingsugen

Jag vill shoppa! Vill ha nya kläder, mysiga koftor, snygga stövlar, någon mössa, ny halsduk, smycken, jacka..jaa massor! He he :)
Ska på dop i början av oktober, va sjutton ska jag ha på mig?  Vad har man egentligen på ett dop? Behöver ju inte vara något extremt men finklädd vill man ju vara.  Får väl se vad det blir!  Ge mig gärna tips! :)
 Får väl kolla igenom garderoben eller ta en runda istan. En runda istan låter bra mycket roligare! :D

Sitter och tittar lite på H&M och Gina Tricot's hemsidor nu. Hittar massa som jag vill ha!  Vad sägs som att skänka lite pengar till en fattig, shoppingssugen människa? Ha ha! :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara ta bort den hära kommentaren :)

Kramar //M

@ 2009-09-10 @ 12:38:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida