Packning pågår..

Jag hatar att packa!
Man packar alltid med sig för mycket för man tänker ifall att -  "Jag kanske använder det, vi kanske gör det, kanske blir bra väder, eller dåligt/kallt väder."
Det slutar med att ens väska blir knökfull och skittung! Så nu tar det extra lång tid för att man står och tänker på vad man egentligen ska ha med sig. Vissa plagg använder ja säkert 2-3 gånger. Om jag inte sölar eller skulle svettas som en gris.

Har packat alla skönhetsproduker förutom sådant jag använder imorgonbitti så på den biten är det klart. Ska bara ta fram kläder nu.          Intressant va? Ha ha

Ska se till att bli färdig nu så jag kan koppla av och slappa resten av kvällen. Ska försöka somna hyffsat tidigt så man är människa imorgon! 
Bussen går 11:20. Micke hämtar mig i Helsingborg, snäll som han är! :)  En tretimmars bussresa imorrn, tur att Micke ska upp kl fem på lördagmorgon så jag inte behöver sitta uppe till ett, två imorgon natt, helt dödstrött! Ha ha :D

Kommentarer
Postat av: Frida - Hon som designar

ja den dög för mig :)


URL: http://fridadesignar.blogg.se/ @ 2009-09-03 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida