Onsdag

Micke kom hit i måndags kväll, därför har jag inte bloggat. Han ska åka hem nu om en stund, därför har jag inte velat sitta vid datorn något. En mycket mysig överraskning! Jag fick jättefina smycken av honom! Så himla fina! Typiskt min stil också! Tänkte ta bild på dem och visa ikväll! :)

Jag ska jobba 14-21.15 idag, därför ska han hem. Tråkigt men vi ses ju snart igen! :) Han skulle egentligen komma till helgen men kunde inte hålla sig, sött! :)<3

Jag har blivit sådär snorig igen, känns som om att jag ska bli sjuk men hoppas det försvinner! Vill inte!

Hoppas det går bra på jobbet idag iallfall! Vet att jag jobbar med Therese ikväll och det är kul! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har ju inte ens klippt mig än:P


URL: http://mdahlqvist.blogg.se/ @ 2009-09-23 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida