Onsdag

Jag borde nog sluta skriva dagen innan vad jag ska göra dagen efter för nu är det andra dagen det inte blir så. Jag gick inte upp tidigt imorse för somnade allt för sent inatt. Dessutom sov Emely förbi klockan hon med.
Så nu skriver jag bara dagen innan om det verkligen händer dagen efter! Ha ha :D

Har alltså inte gjort nånting än idag och klockan är halv två. Ska iofs börja dammsuga nu och sätta igång en maskin tvätt. Sen får jag ta mig en tripp till affären också.
För övrigt blir det nog lungt ändå. Tänkte titta på filmen Year one med Jack Black, verkar rolig! :)

Jag har nu fått saker att se fram emot och jag gillar det. Jag drömmer. Hoppas det blir verklighet! Det ser ju ut att bli det iallafall! :) Det är nog dags för en förändring, en ny start. Och det verkar vara på gång! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida