Into sweet debachery!

Sitter och diggar Hardcore Superstar för fullt. Nu i dagarna när jag fått pengar av Madde så ska jag boka biljetter till konserten som är den 9 oktober i Lisebergshallen! :) Najs! H.e.a.t är förband, ska bli kul att få se dem också!  Min favoritband verkligen, för detta blir 6e gången som jag ser dem live. Micke förstår sig inte på mig, men som sagt, favortitband!
 Kan erkänna att jag blir småputt på dem som säger att dem är kassa. Ni som är kassa! *asg*

I november spelar Takida, funderar på att se dem! Blir isåfall 6e gången där med. Ha ha :) Jisses! Trodde inte det var så många gånger nu när jag satt och räknade. Men men, där ser man.

Ska kolla mailen och lite så, sedan blir det nog till att sova. Är ganska seg nu faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida