Greys!

Åååh så sorligt att George dog! =/ Men det visste jag innan! Läste metro på jobbet och dem avslöjade det! Men men, sorligt även fast man vet. Gött att Greys har börjat igen iallafall. Jag är beroende! He he :)

Ser att jag fått lite mer besökare, kul ju! Jag gillar faktiskt min bloggtrafik, alltså att det inte är flera tusen som sitter och läser och ger massa kommentarer som storbloggarna får, jag menar nu alla elaka kommentarer osv!

Det gick bra på jobbet idag! Flöt på bra och jag hann hem till Greys. Ha ha! :D
Ska snart fixa lite och packa lite inför imorgon och helgen. Har lite papper osv att fixa också. Får gå upp tidigt imorgon!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

tackar:D


URL: http://rebeccasegermark.blogg.se/ @ 2009-09-30 @ 22:06:42

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida