God kväll

Idag har jag vart i Allum med Emely och kikat runt lite. Jag köpte små hårsnoddar till håret, om man t.ex. vill göra en smal fläta så är dem snoddarna bra för att få den att hålla.  Sen blev det ju en bok som jag skrev om innan. Sen blev det hårfärg till utväxten också och en dassbok typ, Damrummet. Kvinnohumor! :)

Ikväll har jag vart inne hos Annica och gjort slingor i hennes hår, blev jättebra! Sen satt vi och pratade om smycken och hon visade mig vad hon hade och lite hur man själv gör egna smycken, vad man behöver osv. Så satt vi inne och kollade på sidor som säljer sådant.  (Jag var inne på Panduro i Allum och hittade massvis så blev sugen) Så nu tänkte jag beställa hem ett litet kitt så jag kan börja och testa mig fram. Jag älskar ju smycken och hur kul är det inte att kunna göra sina egna!? :)  Inte så jättejätte dyrt att köpa allt heller. Beror på vad man ska ha!   Så nu ska jag önska mig presentkort på Panduro i julklapp! Ha ha :D

Ska titta lite bloggar och sedan lite tv, sedan blir det väl att sova!
Imorgon ska jag färga håret och på kvällen blir det bio med Emely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Hemsida/blogg:


  • Startsida